Civilinės aviacijos administracija - Ką daryti, jei manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės?

Į pradžią El.paštas Sitemap
Print
English

   Civilinės aviacijos administracija
   Rodūnios kelias 2, LT-02188 Vilnius
   Įmonės kodas 288771670
   Tel. (5) 2739038; faks. (5) 2739248
   El. paštas caa@caa.lt  

   Duomenys apie biudžetinę įstaigą
   Civilinės aviacijos administraciją
   kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,
   juridinio asmens kodas: 288771670

VEIKLOS SRITYS

PASLAUGOS
LIETUVOS CIVILINĖ AVIACIJA
AVARIJOS IR INCIDENTAI

  Ką daryti, jei manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės?

Ką daryti, jei manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės? 

 

Jei manote, kad aviakompanija ar jos atstovai su Jumis pasielgė netinkamai ir nebuvo užtikrintos Reglamente numatytos Jūsų teisės, Jūs turėtumėte savo teises ginti aktyviais būdais: 

  1. Pirmiausia kreiptis į aviakompanijos atsakingą darbuotoją ar įgaliotą atstovą vietoje, nurodydami, kokių teisių, Jūsų manymu, aviakompanija neužtikrino ir reikalauti suteikti Jums priklausančias paslaugas;
  2. Jei nepavyktų šio klausimo išspręsti vietoje, turėtumėte pateikti aviakompanijai raštišką pretenziją (kai kurios aviakompanijos turi parengusios standartines pretenzijos formas). Joje reikėtų išdėstyti įvykio aplinkybes, pažymėti, kokios Jūsų teisės buvo pažeistos ir pateikti savo konkrečius reikalavimus;
  3. Derėtų sulaukti atsakymo iš aviakompanijos. Pastaroji privalo kuo skubiau, bet ne ilgiau kaip per du mėnesius, atsakyti į keleivio pretenziją. Jeigu vežėjo atsakymas yra nepakankamai argumentuotas – reikalaukite jį pagrįsti.

 Jei Jūsų netenkintų aviakompanijos atsakymas arba jo nesulauktumėte ilgiau kaip 2 mėnesius, turite teisę kreiptis į už Reglamento įgyvendinimo priežiūrą atsakingą instituciją. Skrydžių iš Lietuvos Respublikos teritorijoje esančių oro uostų atveju ir skrydžių į tokius oro uostus iš ne Europos Bendrijai priklausančių valstybių oro uostų atvejais skundą turėtumėte pateikti Civilinės aviacijos administracijai (CAA) Jei skundžiatės dėl įvykio, kuris atsitiko kitoje Europos Bendrijos šalyje, turėtumėte kreiptis į tos šalies atitinkamą instituciją (jos adresą rasite čia:

http://ec.europa.eu/transport/themes/passengers/air/doc/2004_261_
national_enforcement_bodies.pdf
.)
Tokią pretenziją taip pat galite siųsti ir CAA. Šiuo atveju Jūsų skundas bus perduotas pagal kompetenciją kitos šalies atsakingai institucijai nagrinėti.

Paskutinis atnaujinimas: 2017-07-24 00:14:53
 
INFORMACIJA KELEIVIAMS
AVIACIJOS BENDRUOMENEI
© CAA. Visos teises saugomos. Sprendimas Idamas, Naudojama Smartweb.